pondělí 25. dubna 2011

Devatero řemesel: Řemeslo první, Pekař-cukrář.

Tak jsem si uvědomil, že při zakládání blobu jsem vyhrožoval i nějakým tím neskromným chlubením se co všechno umím a jaký jsem čupr pašák.

Tak tady je první várka.

Jsa obdařen nejen zvídavou myslí a zručným párem rukou, zkusil jsem v průběhu prozatímního života plno různých činností s různým výsledkem. Samozřejmě nejsem ale padlý na hlavu a s výsledky, které se, ehm, ne tak zcela zdařily, se nikde nechlubím.

Nicméně moje krátká exkurze do pečení perníku není nic, s čím bych se musel schovávat. A tak tady jsou výsledky toho, když se dostanu k válu s těstem a přede mnou stojí úloha upéct vánoční cukroví.


Perníkový mlýn jsem vyrobil předloni, perníkovou bonsaj vloni. Obojí posloužilo nějaký čas jako ozdoba a následně bylo nemilosrdně zkonzumováno a chutnalo báječně.

Pokud se to snad někomu líbí, tak musím dodat, že to není nic oproti výtvorům mistra, jehož kvalit nikdy dosahovat nebudu, protože nemám dostatečnou trpělivost a čas - mojí matky. Pro rovnováhu ve vesmíru proto uvádím i pár jejích výtvorů.



Žádné komentáře:

Okomentovat