neděle 20. května 2012

Minidotazníček při příležitosti výnávštěví

Tak jsem se dokopal k vytvoření miniminidotazníku. Už ne při příležitosti desetitísící návštěvy z českých luhů a hájů, ale při příležitosti návštěvy desetitisící a pětisté (to je fofr, Kofťo).

Prosím o vyplnění od každého pouze jednou - trollování bude mít za výsledek pouze jedno, totiž to, že výsledky dotazníku budou k ničemu. To mě bude stát pár sekund času než kliknu na "delete", budu-li mít důvod se domnívat, že je dotazník přeplněný, ale trolla by to stálo mnohem více času při vyplňování, takže já nemůžu prohrát. Doufám, že se tady nevyskytuje nikdo s tak malým mozkem, aby to nepochopil, či někdo trpící obsedantní kompulzí nutící jej ukazovat světu míru své ubohosti při každé příležitosti.

Nevím, jestli ten formulář nějak dokumentuje ip-adresu nebo vyžaduje e-mail (neměl by, zkoušel jsem jej vyplnit sám) - nemám s tímhle absohlušně žádné zkušenosti - takže otázky, připomínky a tipy na funkčnost směle piště do komentářů. Pokud omylem vyplníte formulář vícekráte (to se může stát i nechtěně, koneckonců internet se někdy zakokoktá i s rychlým připojením atp.) prosím rovněž o upozornění v komentářích.

Každopádně účelem není sběr žádných soukromých údajů a pokud by snad něco takového nějak (nevím jak) v síti uvízlo, zavazuji se to ignorovat popř. smazat.

Edit: Joj. Toto je můj 111 článek. To je moc hezké čísílko.

Žádné komentáře:

Okomentovat