čtvrtek 22. března 2012

Objetina

Podíval jsem se na své poslední dva články a zaplakal jsem. Chybějící písmenka, zproházená písmenka, chybějící čárky a v jedné větě dokonce klad místo záporu. Nadstandardní chaos i na mě. Asi bych neměl psát články, když mi hlava třeští. Můj učitel češtiny ze ZŠ se dozajista obrací v hrobě takovou rychlostí, že by jej bylo možno použít jako obnovitelný zdroj energie.

Tímot přísěpvkem se tedy obarcým na bohini Překelp. Ó ty mconá paní tiskařských šotků, zapéltačko prstů tacnujících po klávesnicy a mlžičko misly. Obarcím se k tobě s ťýmto čálnkem cboy šťavantou objetinou. Přimi jej prosím a nech mé ostatní články, na pkooji. Učiníš li tak, slibuji, že tě občas nakrmím.

A svým čtenářům se za čtení toho chaosu omlouvám. Třeba to někdy i opravím, bude-li to v mé horoskopu.

Žádné komentáře:

Okomentovat