pátek 7. února 2014

Páteční pidivěc: hopla...

Dnešní obrázek se bude v závislosti na rychlosti připojení načítat dlouho. Pokusil jsem se kompenzovat hloubku ostření a udělat kompozitní obrázek z několika, na nichž u fotografovaného objektu byl zaostřený vždy jenom kousek. Nemám nejmenší tušení, co to je. Mám jenom podezření.

Chtěl jsem původně na dnešek vyfotit něco ouplně jiného, ale když jsem začal štelovat pidihled, zachytil jsem mezi prachem na podložním sklíčku (které leželo na okně) tohle. A to jsem nemohl přejít jen tak. V době focení už to samozřejmě nebylo živé, jinak by mi to uteklo a nemohl bych udělat dostatek fotografií na vytvoření kompozitního obrázku.

Domnívám se, že je to svlek chvostoskoka. Chvostoskoci mi v malých množstvích živoří v mechu a hlíně u některých bonsají a pokojových květin, zejména těch vlhkomilnějších. Šest nohou a dvě tykadla jsou vidět krásně, takže je to určitě něco hmyzoidního. Tenhle patrně vyvandroval z květináče na sklíčko a buď pošel, nebo svlékl kůži. Ať tak či onak, je to asi zatím nejzajímavější pidivěc, co jsem vyfotil. A ouplnou náhodou.

Žádné komentáře:

Okomentovat